تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 18:40

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

۱۵۵ خانواده شهید بافق یزد تجلیل شدند

۱۵۵ خانواده شهید بافق یزد تجلیل شدند
همزمان با هفته دفاع مقدس، ۱۵۵ خانواده شهدای بافق یزد روز سه‌شنبه در قالب رزمایش رهروان شهدا در این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ فرمانده سپاه الغدیر یزد در این مراسم گفت: رزمایش رهروان شهدا در هر روز هفته دفاع مقدس در یکی از شهرستان‌ها با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم اجرا می‌شود.

 

سردار ” حسین زارع کمالی ” با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و تکریم خانواده‌های معزز آنها افزود: مسئولان با حضور در منزل آنان از صبر و شکیبایی خانواده شهدا تجلیل کردند و به برخی از مشکلات آنان رسیدگی شد.

 

وی بیان کرد: این رزمایش همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان با همراهی مسئولان اجرایی به عنوان یک برنامه اصلی فرهنگی ادامه دارد و مروج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه است و باید همواره همه در این موضوع وظایف خود را انجام دهند.

 

فرماندار شهرستان بافق نیز گفت: در راستای اجرای طرح رهروان شهدا یادواره شهدای این شهرستان، شنبه هشتم مهرماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در امامزاده عبداالله با حضور سخنران کشوری برگزار می‌شود.

 

ابوالقاسم دهقان افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان نقش مهمی در تکریم شهیدان و تجلیل از خانواده‌های معظم آنها دارد و عزت و امنیت کشور ما به رغم توطئه دشمنان مدیون دفاع مقدس است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.