تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 20:27

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

آغاز ثبت نام در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه

آغاز ثبت نام در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه از ابتدای مهر به مدت یک ماه خبر داد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ محمدرضا فلاحتی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی که هرسال برنامه ریزی و اجرا می گردد، برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح کشور است. این جشنواره در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با رویکرد ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش اجرا می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی می‌توانند از تاریخ یکم مهرماه لغایت یکم آبان سال جاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی: http://emtenan.mcls.gov.ir مشخصات شخصی خود را وارد نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات لازم اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی در سامانه مذکور ثبت نام نمایند؛ پس از بررسی مدارک نفرات برتر معرفی در مراسمی در هفته کارگر سال آینده از آنان تجلیل می شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.