تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 19:35

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

زنگ مهر و مقاومت در مدارس یزد به صدا درآمد

زنگ مهر و مقاومت در مدارس یزد به صدا درآمد
همزمان با سراسر کشور مراسم زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان استانی و کشوری در مدارس استان یزد برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛حامد علامتی معاون وزیر و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان کشور در مراسم زنگ مهر و مقاومت یزد با بیان این که دغدغه همه مسئولان نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران رشد، تربیت و اعتلای علمی و معنوی همه دانش آموزان است اظهار داشت: از دانش‌آموزان عشایری و روستایی تا دانش‌آموزان مرزنشین و دانش‌آموزانی که در شهرهای بزرگ و کوچک سال تحصیلی خود را شروع می‌کنند برای ما مهم است.

وی با بیان این که آینده هر کشوری بستگی به این دارد که چه میزان در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری می‌کند افزود: همه ما باید یک هدف مشترک داشته باشیم و هر ساعت به آن فکر کنیم، بیاندیشیم و خودمان را برای تحقق آن هدف مشترک آماده کنیم.

معاون وزیر و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان کشور با بیان این که هدف همه مسئولان و مردم باید دست یابی به ایران قوی باشد گفت: در فرمایشات رئیس دولت سیزدهم این هدف به وضوح دیده می‌شود و برای رسیدن به ایران قوی باید مدرسه قوی داشته باشیم و رکن مدرسه قوی هم معلم و دانش آموز قوی است.

علامتی تصریح کرد: همه باید در راستای ساختن آینده ایران که ایرانی نوین و قوی است نقش داشته باشیم و دانش آموزان و معلمان در این نقش آفرینی وظیفه بسیار بیشتر و مهمتری دارند.

علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم در این مراسم با تبریک آغاز سال تصحیلی جدید به همه دانش‌آموزان و معلمان به بیان خاطراتی از شهدای دانش‌آموز استان یزد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: شهدای عزیز و والامقام خون خود را دادند که ما امروز بتوانیم تحصیل کنیم و به فعالیت بپردازیم؛ شهدای دانش‌آموز در اوج علاقه به درس و تحصیل در جبهه‌های حق علیه باطل قرار گرفتند و از کشور دفاع کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه شهید محمدحسین ذوالفقاری کم سن و سال‌ترین شهید رزمنده کشور است که از استان یزد به جبهه اعزام شد گفت: ما در برابر خون این شهیدان وظیفه داریم و باید با تلاش برای دستیابی به موفقیت کشور، به این وظیفه عمل کنیم.

محمدکاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد هم در این مراسم اظهار داشت: شعار آموزش و پرورش مدرسه قوی ایران قوی است و این مهم با همصدایی و تعهد قوی امکانپذیر است و همه باید همانگونه که ایثارگران هشت سال دفاع مقدس عمل کردند در این حوزه موفقیت به دست آوریم.

وی با بیان اینکه ۳۱۵ هزار دانش آموز در بیش از ۱۲ هزار کلاس درس به تحصیل مشغول هستند گفت: تلاش ایثارگرانه تمامی همکاران ما در سیستم آموزشی استان و همراهی مسئولان توانسته موفقیت‌های زیادی را محقق کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: اگر استان یزد در حوزه آموزش و پرورش سرآمد کشور است به دلیل همین همراهی و همکاری است که در این استان وجود دارد و در جهت حفظ و تعالی آن تلاش می‌کنیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.