تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 22:46

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

ضعف اعتقادات دینی، مهمترین دلیل بروز آسیب‌های اجتماعی است

ضعف اعتقادات دینی، مهمترین دلیل بروز آسیب‌های اجتماعی است
معاون استاندار یزد گفت: ضعف اعتقادات دینی، مهمترین دلیل بروز آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش رویداد ایساتیس؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ضعف اعتقادات دینی را از مهمترین دلایل بروز آسیب های اجتماعی بیان کرد و گفت: دشمن قوی‌ترین نقطه ما که نقطه اعتقادت به دین و انقلاب است را در فضای مجازی هدف قرار داده و تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به ما به کار گرفته است.

علی اکبر عزیزی در نشست هیات اندیشه ورز فرهنگی و اجتماعی استان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و همچنین تبریک سال جدید تحصیلی با اشاره به رتبه دوم استان در کشور در زمینه نفوذ ضریب اینترنت افزود: یکی از دلایل استفاده بالای مردم از فضای مجازی در استان دسترسی آنان به اینترنت بوده که البته سطح علمی بالای استان نسبت به دیگر استان ها نیز دراین زمینه اثرگذار است.

 

وی اظهار کرد: قطعا فضای مجازی یک فرصت است که همانطور که فضا را برای دیگران مهیا کرده ما نیز باید از آن برای تبلیغ دین و انقلاب بهره ببریم و ظرفیت های خود را به جهانیان معرفی کنیم.

 

عزیزی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که اگر وظیفه رهبری را بر عهده نداشتم وظیفه مدیریت فضای مجازی را بر عهده میگرفتم تصریح کرد: این سخن نشان دهنده اهمیت این فضاست بنابراین باید برنامه ریزی ها به سمت مدیریت درست فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه ای جامعه باشد هرچند فضای مجازی تهدیداتی نیز با خود به همراه دارد که باید از آن ها نیز غافل نشد.

 

معاون استاندار یزد در ادامه ریشه تربیت را در خانواده دانست و گفت: متاسفانه امروز خانواده جوان و نوجوان خود را در فضای مجازی رها کرده و به نوعی دچار غفلت شده، در حالی که در گذشته والدین تربیت فرزندان را خود به دست می گرفتند و در این زمینه نقش پررنگ داشتند.

 

وی خانواده را دومین هدف دشمن دانست و گفت: رابرت مرداک صراحتا میگوید برای نابودی ایران باید «مادر» را به لجن کشید، فقط در چنین حالتی است که جامعه به لجن کشیده خواهد شد” چرا که محور خانواده زن و مادر است.

 

معاون استاندار در پایان توجه به موضوع سواد رسانه ای جامعه را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه ریزی برای ارتقای سواد رسانه ای پدران و مادران، باید تدریس سواد رسانه ای و حضور در فضای مجازی از دوره اول متوسطه در مدارس صورت گیرد

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.