تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 22:33

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

دوره آموزش مربیگری سطح یک فوتسال با حضور ۲۰ مربی در یزد برگزار شد

دوره آموزش مربیگری سطح یک فوتسال با حضور ۲۰ مربی در یزد برگزار شد
نخستین دوره آموزش مربیگری سطح یک فوتسال با حضور ۲۰ مربی فوتسال در ورزشگاه شهید نصیری یزد آغاز و به مدت پنج روز ادامه داشت.

به گزارش رویداد ایساتیس؛رییس هیات فوتبال شهرستان یزد در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت: در این دوره با تدریس ” رضا صادقی ” از مدرسان فدراسیون فوتبال و زیر نظر این فدراسیون به میزبانی هیات یزد به مدت ۴۰ ساعت در قالب آموزش های تئوری و عملی پیگیری شد.

 

” سیدحسن حسینی ” افزود: ارتقای علمی و عملی مربیان فوتسال شهرستان‌ها برای توسعه این رشته که اهمیت زیادی دارد و مربیان شرکت کننده در این دوره با مباحث مختلف دانش مربیگری فوتسال َآشنا و سپس در آزمون شرکت می‌کنند و در پایان برای شرکت کنندگان گواهینامه رسمی فدراسیون صادر شد.

 

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم هیات فوتبال شهرستان یزد برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و دانش افزایی برای داوران و مربیان در ۲ بخش بانوان و آقایان است که تا پایان امسال ادامه دارد.

 

رییس هیات فوتبال شهرستان یزد گفت: در یزد سالن‌های بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات فوتسال و لیگ‌های مختلف مرتبط وجود دارد که برای انجام آن به مربیان آموزش دیده نیاز مبرم داریم.

 

در مراسم اختتامیه دوره رییس اداره ورزش و جوانان یزد و رییس هیات فوتبال استان یزد حضور داشتند و به شرکت کنندگان کوهینامه اعطا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.