تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 13:53

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

۲ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در یزد اجرا می شود

۲ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در یزد اجرا می شود
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بیش از ۲ هزار برنامه در این استان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛سردار ” حسین زارع کمالی ” در جمع خبرنگاران که در دهکده مقاومت یزد برگزار شد، افزود: شاخص برنامه‌های دفاع مقدس در یزد ۴۰ مورد است و برای هر کدام بیش از ۱۰۰ برنامه در یزد و همه مناطق استان اجرا می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری خبرنگاران برای پوشش اخبار سالیانه بسیج و سپاه و هفته دفاع مقدس بیان کرد: سرکشی بیش از ۲ هزار خانواده شهیدان انقلاب اسلامی، اجرای نمایش رزمی فرهنگی رسم شیدایی سه در دهکده مقاومت و رژه نیروهای مسلح اهم برنامه‌هاست.

وی افزود: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس در شهرستان‌های یزد، اعزام پدران و مادران شهدا به مشهد مقدس و برگزاری سرودهای پاتوقی در مناطق مختلف انجام می‌شود.

 

زارع کمالی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا، اجرای برنامه‌ ‎آبروی محله و افتخار کوچه‌های ما، برگزاری همایش رسانه‌ای دیده‌بان صبح، افتتاح برخی اماکن و طرح‌ها و همایش جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی جزو برنامه‌های هفته دفاع مقدس است

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد ضمن تشریح ویژه‎برنامه‌های دفاع مقدس در استان،‌ اظهار کرد: درس «ما می‌توانیم» و درس «مقاومت و ایستادگی» مهمترین درس‌هایی است که می‌توان از دوران دفاع مقدس گرفت و قطعاً اگر این شاخصه‌ها و درس‌های بازمانده از دفاع مقدس را رعایت کنیم، پیروز خواهیم شد.

 

وی در ادامه دوران دفاع مقدس را تجلی پای‌مردی شیرمردان و  شیرزنان کشورمان و ایثارگری‌ها وفداکاری‌ها خواند و تاکید کرد: درس «ما می‌توانیم» و درس «مقاومت و ایستادگی» مهمترین درسهایی است که می‌توان از دوران دفاع مقدس گرفت و قطعاً اگر این شاخصه‌ها و درس‌های بازمانده از دفاع مقدس را رعایت کنیم، پیروز خواهیم شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.