تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 18:03

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

تیم اسکیت هاکی آرتمیس دختران یزد بر سکوی چهارم کشور ایستاد

تیم اسکیت هاکی آرتمیس دختران یزد بر سکوی چهارم کشور ایستاد
تیم اسکیت هاکی آرتمیس یزد در اولین حضور خود در مسابقات دستجات آزاد اینلاین هاکی کشور به مقام چهارمی این دوره از رقابتها بسنده کرد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ در این مسابقات که به میزبانی استان تهران و در مجموعه ورزشی هایپر اسکیت برگزار شد، تیم اسکیت هاکی آرتمیس با منتخبی از بازیکنان نوجوان یزد و میبد در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

تیم یزد در گروه ب این مسابقات با تیم های پوریای ولی، آینده سازان اصفهان و تیم شریفی اصفهان هم گروه شد.

زهرا علم بردار، الناز حاجی مقصودی، انسیه زارع، مهسا مرادی، مهلا مرادی، نازنین زینت عابدی نیا، هستی نصری، فاطمه علم بردار، بهار دبیری و آنیتا خانی بازیکنان تیم ارتمیس استان یزد را در این دوره از رقباتها تشکیل داده بودند.

دختران یزد در مرحله گروهی موفق شدند تیم شریفی اصفهان را ۳ بر صفر و تیم آینده سازان را ۲ بر ۱ از پیش رو بردارد و با نتیجه ۲ بر صفر بازی سوم خود را به تیم پوریای ولی واگذار کرد.

با این نتایج تیم یزد موفق شد بعنوان تیم دوم راهی دور بعد شود و حریف تیم ام دات آر شد؛ تیم آرتمیس علی رغم انجام یک بازی خوب با ۴ گل مغلوب تیم ام دات آر شد و از صعود به فینال باز ماند.

در بازی رده بندی تیم یزد باز هم به سد پوریای ولی برخورد کرد و این بار نیز با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد تا در اولین حضور خود در این رقابتها مقام چهارمی را از آن خود کند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.