تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 15:24

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

یزد میزبان بزرگترین بدمینتون بازان جهان

یزد میزبان بزرگترین بدمینتون بازان جهان
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون «جام فجر» به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛«زهیر حاجی حسینی» با اعلام این خبر گفت: با رایزنی ها و پیگیری های انجام شده، میزبانی رویداد بین المللی بدمینتون تحت عنوان «جام فجر» که از امتیاز کسب سهمیه المپیک پاریس برخوردار است به استان یزد واگذار شد.

 

وی افزود: این رقابت ها در ایام الله دهه فجر امسال با حضور بدمینتون بازانی از بیش از ۳۵ کشور جهان در شهر جهانی یزد برگزار و بدمینتون بازان برای کسب سهیمه المپیک با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه برگزاری این رقابت ها، اجلاس روسای فدراسیون های بدمینتون آسیای میانه و مسئولین بدمینتون آسیا برگزار خواهد شد.

 

حاجی حسینی با اشاره به اهمیت میزبانی این مسابقات افزود: این رقابت ها فرصتی است برای توسعه گردشگری و ارتقاء سطح ورزش استان و در راستای توسعه گردشگری ورزشی، میزبانی رقابت های بین المللی بسیار مهم و حائز اهمیت است که تعامل و همراهی تمامی مسئولین و دستگاه ها در این راستا لازم است.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، وی در پایان به تلاش برای اخذ مجوز میزبانی رویدادهای بین المللی و کشوری اشاره و تاکید کرد: اعتقاد داریم که میزبانی رویدادهای مختلف بین‌المللی و کشوری در کنار توسعه ورزش می‌تواند موجب پویایی، شادابی و همدلی مردم و دستگاه های اجرایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.