تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 13:24

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

رونمایی از دو کتاب به قلم نویسندگان یزدی در مسیر راهپیمایی اربعین

رونمایی از دو کتاب به قلم نویسندگان یزدی در مسیر راهپیمایی اربعین
کتاب «راهپیمایی اربعین و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران» اثر دو نویسنده یزدی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی رونمایی شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛این کتاب را احسان خادمی بهابادی و علی‌محمد کوشکی زاده بافقی از نویسندگان یزدی با مقدمه غلامرضا کریمی رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی تهران به تالیف رسانده اند.

 

کتاب راهپیمایی اربعین و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران» با همکاری فرمانداری بافق و بهاباد، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق، فلات و شورای اسلامی شهر و شهرداری بافق تالیف شده است.

 

احسان خادمی در این باره گفت: این کتاب با توجه به اینکه راهپیمایی اربعین تاثیر زیادی بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، عراق و منطقه و افزایش قدرت نرم ایران دارد، تألیف شده است.

 

او افزود: آیین رونمایی این کتاب با حضور زائران پیاده اربعین در موکب عون بن عبدالله بافق یزد و در مسیر نجف به کربلا برگزار شد.

 

خادمی بیان کرد: این کتاب با هدف جریان سازی در کشور و ترغیب به تحقیق و پژوهش دانشگاهیان و مراکز علمی و فرهنگی و آموزشی در این حوزه به نگارش درآمده است.

 

وی ادامه داد: کتاب راهپیمایی اربعین و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در پنج فصل تعریف شده که فصل اول تاریخچه و چارچوب مفهومی راهپیمایی اربعین است.

 

خادمی اظهار داشت: فصل دوم کارکرد‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اربعین، فصل سوم درباره امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه، فصل چهارم در زمینه راهپیمایی اربعین و قدرت نرم جمهوری اسلامی و فصل پنجم در مورد راهپیمایی اربعین و امنیت ملی عراق نگارش شده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.