تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 17:42

خبرنگار:بهناز عسکری/سردبیر:علیرضا مهران پور

استقبال مردم از اهدای خون بسیار خوب است

استقبال مردم از اهدای خون بسیار خوب است
دکتر محمدکاظم صادقیان اهدای خون را مصداق بارز صدقه جاریه عنوان کرد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛دکتر محمدکاظم صادقیان در حاشیه این حرکت خیرخواهانه، اهدای خون را مصداق بارز صدقه جاریه عنوان کرد و گفت: به حکم آیه قران که می فرماید هر کس یک نفر را زنده کند گویا خلق را زنده کرده است، اهدای خون نیز نمونه بارز آن هست.

مدیرکل صمت استان یزد در ادامه صحبتهایش، کار انتقال خون را حساس خواند و تاکید کرد: انتقال خون یزد در زمینه اهدای خون جایگاه خوبی دارد که نشأت گرفته از استقبال بسیار خوب مردم از اهدای خون است.

مدیر کل انتقال خون استان یزد نیز با اشاره به اینکه انتقال خون در این استان به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزء استانهای برتر کشور است، تصریح کرد: یزد در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور است و در زمینه اهدای خون مستمر جزء برترینهای کشور و در پوشش اهدای خون جزء استانهای خوب در بین دیگر استانها هستیم.

دکتر سیدمحمدرضا آقایی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده های خون سازمان انتقال خون می باشد.

وی بر لزوم افزایش ۲ و نیم برابری فضا و تجهیزات انتقال خون استان طی ۱۰ سال آینده با توجه به وضعیت بیماری‌ها و سوانح و نیز افزایش تختهای بستری، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به سیاست‌ها و اقدامات صورت گرفته تاکنون هیچ بیماری برای دریافت خون در استان معطل نمانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.