تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 11:36

خبرنگار:بهناز عسکری/سردبیر:علیرضا مهران پور

هدف جهادگران دامپزشکی ؛ تحقق پیشرفت و آبادانی

هدف جهادگران دامپزشکی ؛ تحقق پیشرفت و آبادانی
رزمایش تخصصی جهادی دامپزشکی در مناطق روستایی محروم شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی ۳، رزمایش تخصصی جهادی دامپزشکی با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی دامپزشکی به منظور خدمت رسانی در مناطق روستایی محروم و کم برخوردار برگزار گردید.

فرزانه سالاری رئیس دامپزشکی بافق، هدف از برگزاری این رزمایش را خدمت رسانی رایگان به دامداران با واکسینه نمودن جمعیت دامی و طیور علیه بیماریها، درمان دام، آموزش و ترویج عنوان کرد.

سالاری ضمن اشاره به برگزاری جلسات آموزشی ویژه مروجین و همیاران جهادی ادامه داد: در این رزمایش علاوه بر ارائه خدمات تخصصی دامپزشکی، در جهت افزایش سطح آگاهی عموم کارگاه های آموزشی با عنوان آشنایی با بیماری های مشترک، آشنایی با ذبح اسلامی دام و نکات بهداشتی مرتبط با سلامت فراورده های خام دامی توسط مروجین جهادی آموزش دیده و روحانیون مستقر در روستاهای بخش مرکزی برگزار شد.

وی درپایان این اقدامات را در تحقق شعار«مهار تورم، رشد تولید» مهم برشمرد و افزود: این رزمایش به منظور ایجاد امنیت غذایی و تداوم ایمنی در دام ها و پیشگیری از بیماری های دامی توسط جهادگران دامپزشکی برگزار گردید و همزمان با اجرای واکسیناسیون در دامها، آموزش چهره به چهره مباحث بهداشتی و نکات مرتبط با بیماریهای مشترک بین انسان و دام ویژه بهره برداران نیز ارائه گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.