تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 12:56

خبرنگار:بهناز عسکری/سردبیر:علیرضا مهران پور

تبیین خدمات صندوق برای جامعه هدف

تبیین خدمات صندوق برای جامعه هدف
تبیین خدمات صندوق برای جامعه هدف، شاهد اعتمادسازی و تحقق عدالت اجتماعی در سطح جامعه می شود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛محمدجواد رحیمی نسب مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان یزد با محمدرضا صباغیان نماینده مردم شهرستان های بافق ، بهاباد ، مهریز ، ابرکوه ، خاتم ، مروست در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

محمدجواد رحیمی نسب در این دیدار با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر یک فرصت ایده آلی است برای اقشار جامعه که توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است ، به تشریح خدمات و مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر و همچنین سطوح درآمدی و ارائه گزارشی از اهم اقدامات ، برنامه ها و فعالیت های صندوق در سطح استان یزد پرداخت.

رحیمی نسب امکان عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر را یک نعمت دانست و اظهار داشت : کلیه افراد فاقد بیمه اجتماعی که مرتبط با جامعه هدف صندوق هستند می توانند با پرداخت کمترین هزینه در این صندوق از یک مستمری و انتقال سوابق بیمه ای و کمک دوبرابری دولت بهره مند شوند.

مدیرصندوق بیمه استان در ادامه گزارشی از آمار بیمه شدگان و مستمری بگیران حوزه انتخابیه ارائه داد وافزود : نهادها و ارگانهای مرتبط با جامعه هدف صندوق می توانند در بسط و گسترش بیمه اجتماعی نقش موثری داشته باشند لذا هرچه خدمات و مزایای صندوق برای جامعه هدف تبیین شود شاهد اعتماد سازی و تحقق عدالت اجتماعی در سطح جامعه و افزایش ضریب نفوذ بیمه ای در سطح استان خواهیم بود.

محمدجواد رحیمی نسب از نماینده مردم شهرستان های بافق ، بهاباد ، مهریز ، ابرکوه ، خاتم و مروست خواستار همکاری و تعامل و حمایت بیشتر دستگاه های اجرائی حوزه انتخابیه از صندوق جهت گسترش بیمه اجتماعی را شد.

محمدرضا صباغیان چالش ها و مشکلات موجود در روستائیان و عشایر را عدم بی اعتمادی مردم نسبت به بیمه های اجتماعی نام برد و گفت : مردم شناخت چندانی نسبت به صندوق ندارند لذا باتوجه به اینکه با حمایت های دولت این صندوق فرصت بسیار مناسبی برا افراد کم درآمد ایجاد کرده است جهت شرکت در کارگروه توسعه شهرستان و کارگروه توسعه دهستان از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر در رابطه با مسائل بیمه ای دعوت می شود.

صباغیان ادامه داد : دفتر نماینده آماده هرگونه همکاری و پذیرش نقطه نظرات در جهت بهبود روند افزایش ضریب نفوذ بیمه ای می باشد و تبیین و اطلاع رسانی مستلزم اعتمادسازی است بنابراین در سفرهای شهرستانی نماینده از مدیر صندوق جهت همراهی دعوت و در صورت امکان احکام مستمری بگیران اعطا گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.