تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 20:21

خبرنگار:بهناز عسکری/سردبیر:علیرضا مهران پور

اتمام طرح های فولاد بافق تا پایان سال ۱۴۰۴

اتمام طرح های فولاد بافق تا پایان سال ۱۴۰۴
مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت: تمام طرح های فولادی بافق تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام می رسد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت:چنانچه مشکلی رخ ندهد تمام طرح های فولادی بافق تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام می رسد.

سید محسن ابویی در جمع خبرنگاران که  به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد عنوان کرد:زنجیره فولاد این مجتمع شامل گندله، آهن اسفنجی، فولاد سازی که شامل فولاد آلیاژی و نورد است.

وی افزود: مدیریت بنده راه اندازی کارخانه های مختلف است. کارخانه هایی که مدیران، پرسنل باسابقه و فنی در آن در حال فعالیت هستند و جای نگرانی وجود ندارد.

ابویی با بیان اینکه درآمد کارخانه ها در طرح های توسعه ای خود آن مجموعه تقسیم بندی می شود افزود: چنانچه موقعیت منطقه ای خوب باشد فعالیت بیشتر می شود؛ مجموعه ها باید با بهره وری بروزرسانی شود.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با اشاره به اینکه صنایع زیر دست و بالا دست می توانند در کنار ما باشند تصریح کرد:دست کسانی را که بخواهند در پایین و بالای زنجیره تولیدی کارخانه ای راه اندازی کنند را به گرمی می فشاریم.

سید محسن ابویی با اشاره به تامین برق برای گندله شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در برهه ای از زمان خاطر نشان کرد: اخیرا برق مجموعه دیگری را برای ۷ ماه تامین کردیم؛ مجموعه تولیدی زنده است تا به همدیگر کمک کنیم.

وی در مورد فضای مجازی مطرح شده شما اینجا را خریداری کرده اید که راه اندازی نکنید گفت: به نظر شما کدام سرمایه گذار عاقلی این کار را می کند که سرمایه خود را جایی دفن کند؟ خدا به من لطف داشته است و احتیاج مالی ندارم؛ هیچ بخش خصوصی برای شهرت پول خود را گیر نمی اندازد، دنبال اسم و رسم نیستم آمده ام کار انجام دهم و با مشاوره و تیمی کار می کنم.

ابویی با بیان اینکه چندین خط تولید در کشور راه اندازی کرده ام عنوان کرد:در بافق باید دید چقدر اجازه توسعه می دهند و مردم چقدر می خواهند؛ ما اینجا میهمانیم، تعارف نداریم روی خوش باشد می مانیم‌.

مدیر عامل فولاد بافق با اشاره به اینکه پسوند فامیلی بنده مهریزی هست اما سالی یک بارمهریز می روم گفت: بافق را به خوبی می شناسم. امیدوارم با اتفاقات خوب و یاد و خاطره خوبی از خودم و اجدادم در بافق بجای بگذارم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.