تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 21:41

خبرنگار:بهناز عسکری/سردبیر:علیرضا مهران پور

امید آفرینی در سطح جامعه با بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی دستگاههای اجرایی

امید آفرینی در سطح جامعه با بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی دستگاههای اجرایی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد بر امید آفرینی در سطح جامعه با بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ابوالفضل اکبری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد یادآور شد با همکاری روابط عمومی ها تلاش شود دستاوردهای مثبت ادارات و اخبار مثبت پیرامون آن به عموم مردم اطلاع رسانی شود.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری بیان کرد :
بدون شک، شکل گیرى هر نظام اجتماعی – سیاسى و اساساً رشد، تعالى و اداره آن در پرتو همبستگى اجتماعى و مشارکت عمومى افراد آن جامعه میسر مى گردد. از این رو مى توان گفت به هر میزان انسجام اجتماعى، وحدت و همبستگى ملى و علاقه مندى ملتى در مسیر حرکت به سوى اهداف مورد نظر یک نظام، بیشتر باشد، چنین ملتى به راحتى و سریع تر از حد انتظار به اهداف و آرمان هاى متعالى و چشم اندازهاى بلندمدت ترسیم شده از سوى رهبران خود خواهند رسید.
متاسفانه امروز یکی از چالش های که برای تحقق مشارکت مردم با آن مواجه هستیم شبهات گسترده ای است که پیرامون نوع جریان امور در جامعه مطرح می گردد که جدای از تلاش دشمن جهت تقویت و دامن زدن به آن ، بخشی از انتشار اخبار منفی در حوزه های مختلف ناشی می شود. البته نمی خواهیم بگوییم که اخبار منفی نداریم، اما متاسفانه پرداختن بیش از حد به آن باعث می گردد همه چیز سیاه جلوه کند در حالی که با وجود مشکلاتی که در سطح جامعه داریم، پیشرفت های قابل توجه ای در طول مسیر انقلاب رخ داده است که حتی مورد تحسین جهانیان است.
وی افزود: در یک نگاه واقع بینانه همه دولت ها دارای شدت و ضعف هایی در تحقق اهداف انقلاب بوده اند اما برآیند آن اعتلای نظام در سطح کنونی است که بسیار جای مباهات و افتخار دارد و یکی از راههای تقویت آن آگاهی بخشی به مردم با بیان منصفانه دستاوردهای بی شمار نظام است.
وی در ادامه تاکید کرد: برای نیل به این مهم لازم است انتشار اخبار امید بخش از تلاشها و عملکرد مثبت دستگاههای اجرایی شدت گیرد که بعنوان پیشنهاد ایجاد گروهها و کانال های اطلاع رسانی در فضای مجازی به منظور انعکاس افتخارات کسب شده و پیشرفت های بدست آمده یکی از راهکارهاست.
وی با بیان اینکه تمرکز دشمن بر بزرگ نمایی نواقص و کمبودها و کوچک جلوه دادن توفیقات نظام در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی در جهت ایجاد یاس و ناامیدی در سطح جامعه است و متاسفانه بعضا در داخل هم توسط برخی افراد و گروهها همین خط فکری دنبال می شود که نتیجه آن تزریق استرس و اضطراب در بین آحاد جامعه خواهد بود، یادآور شد باید تغییر نگرش جدی در راستای امید آفرینی به جامعه اتفاق بیافتد و روابط عمومی دستگاهها در یک فرایند دقیق تعریف شده و بصورت شبکه ای و با هم افزایی که می توانند رقم بزنند، قطعا نقش بسزایی در آن خواهند داشت. روابط عمومی ها با توجه به دسترسی مناسب به داده های مربوط به طرح ها و پروژه ها و ابعاد مختلف گشایش هایی که پس از به نتیجه رسیدن آنها حاصل می شود، می توانند با هنرمندی نسبت به تهیه محتوا برای گروهها و کانال های فعال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و انتشار آن در سطوح مختلف اجتماع اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.