تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 9:13

خبرنگار: بهناز عسکری /سردبیر: علیرضامهران پور

وظیفه مسئولان در برابر شهدا و خانواده های آنان سنگین و عظیم است

وظیفه مسئولان در برابر شهدا و خانواده های آنان سنگین و عظیم است
وظیفه ما در برابر شهدا و خانواده های آنان سنگین و عظیم است چرا که به فرموده معمار کبیر انقلاب خانواده شهدا چشم و چراغ کشورند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در اجلاسیه روز شهیدگفت: وظیفه ما در برابر شهدا و خانواده های آنان سنگین و عظیم است چرا که به فرموده معمار کبیر انقلاب خانواده شهدا چشم و چراغ کشورند.
مهندس عزیزی در این مراسم با گرامی داشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل گفت : در مقام شهدا همین افتخار بس که  خداوند میفرماید “من جانشین شهید هستم در خانه او” و همین یک جمله مقام رفیع و جایگاه والای شهید را می رساند.

وی اضافه کرد: وظیفه ما در برابر شهدا و خانواده های آنان سنگین و عظیم است چرا که به فرموده معمار کبیر انقلاب خانواده شهدا چشم و چراغ کشورند و ما هر آنچه انجام دهیم در برابر عظمت و ایثار آنان ناچیز است.
معاون استاندار افزود: خداوند شهادت را نصیب ملت بزرگ ایران کرد و چنان به آن ارزش بخشید که سید و آقای شهدا را حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار داد و شهدا نیز در حقیقت در مسیر آن امام همام به این مقام و درجه رسیدند.
گفتنی است در این مراسم از نماهنگ “سرزمین ارزوها” با موضوع شهدا به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و به تهیه کنندگی سبحان زارع، آهنگسازی محسن آرمان و شعر عالیه مهرابی رو نمایی شد
لازم بذکر است این نماهنگ توسط گروه سرود خورشید تابان اجرا شده است.
تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت و برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر از دیگر بخش های برگزاری این اجلاسیه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.