تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 - 8:45

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد:

همشهریان از تردد در برخی محور‌های روستایی استان خودداری کنند

همشهریان از تردد در برخی محور‌های روستایی استان خودداری کنند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: شهروندان تا اطلاع ثانوی از تردد غیرضروری در محورهای روستایی «سانیچ – سخوید»، «نصرآباد – ندوشن» و «بیداخوید» خودداری کنند.

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به بارش سنگین برف در برخی مناطق استان اظهار کرد: در محورهای روستایی «سانیچ – سخوید»، «نصرآباد – ندوشن» و «بیداخوید» به علت برودت هوا و بارش شدید برف و همچنین لغزنده بودن محورها امکان تردد فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: شهروندان درصورتی‌که سفر ضروری ندارند از تردد در این محورها تا اوایل فردا صبح خودداری کنند تا این محورها به‌ صورت کامل بازگشایی و ایمن گردد.

رستگاری با تأکید بر اینکه در محورهای ذکر شده عوامل راهداری با تمام تجهیزات در حال فعالیت هستند ابراز کرد: عملیات برف‌روبی، تیغ‌زنی و نمک‌پاشی بدون وقفه در این محورها توسط عوامل راهداری در حال انجام است؛ اما به علت بارش شدید برف تردد وسائل نقلیه بسیار کند صورت می‌گیرد به همین دلیل از شهروندان درخواست داریم از تردد در این محورها خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه تردد در دیگر محورهای استان به‌صورت روان برقرار است تصریح کرد: درصورتی‌ که شهروندان سفر ضروری در تمام محورهای مواصلاتی استان و به‌ صورت خاص در محورهای ذکر شده دارند، حتماً تجهیزات کامل زمستانی را به همراه داشته باشند و بااحتیاط رانندگی نمایند.

شایان‌ ذکر است: همشهریان عزیز می توانند در تماس با تلفن گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.