کد خبر : 105306
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 3:52

تمرینات تیم والیبال شهداب یزد برای مسابقات آسیایی آغاز شد

تمرینات تیم والیبال شهداب یزد برای مسابقات آسیایی آغاز شد
مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد گفت: تمرینات این تیم برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا امروز آغاز و طبق برنامه تا شروع رقابت‌ها ادامه می‌یابد.

رویداد ایساتیس: امیر شرافت افزود: ارتقای آمادگی تیم والیبال شهداب در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا جزو هدف شروع تمرینات است که زیرنظر کادرفنی با حضور بازیکنان پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه شهداب با قدرت و جدیت از نام ایران اسلامی در مسابقات آسیا دفاع می‌کند ادامه داد: این رقابت‌ها از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه جاری  در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: تیم شهداب در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۲ در گروه B با حریفانی از قطر، قزاقستان و عراق همگروه است و در گروه A تیم‌های پیکان تهران، تایلند، ازبکستان و ژاپن با یکدیگر به رقابت می‌کنند.

تیم والیبال مقاومت شهداب یزد برای نخستین بار با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران در سال گذشته با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی ،۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه  و ۲ هزار فضای باز و مسقف ورزشی دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.