تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 2:14

استاندار یزد:

ورزش در بین الویت ها برای رسیدن به یزد نوین قرار دارد

ورزش در بین الویت ها برای رسیدن به یزد نوین قرار دارد
استاندار یزد در دیدار با رئیس فدراسیون جودو بر توسعه ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش در اولویت های برنامه تحولی استان برای رسیدن به یزد نوین قرار دارد.

به گزارش رویداد ایساتیس، آرش میر اسماعیلی؛ رئیس فدراسیون جودو با دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد دیدار و پیرامون ظرفیت های استان در حوزه ورزش های رزمی به ویژه جودو و فراهم سازی زمینه های توسعه هر چه بیشتر این ورزش در استان یزد گفتگو کرد.

استاندار یزد در این دیدار که پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند ، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبول طاعات و عبادات گفت: ورزش جزو ارکان مهم توسعه است و در استان یزد برای تقویت آن با همکاری فعالان این عرصه اقدام مناسبی در استان پیش بینی شده است.
وی با تبیین اهمیت ورزش در عرصه نشاط فرهنگی و اجتماعی آحاد جامعه و جوانان، ادامه داد: توجه به تمامی رشته‌های ورزشی و حضور ورزشکاران استان یزد در بعد قهرمانی در سطح ملی و بین المللی از رویکردهای اصلی این استان برای توسعه ورزش است .
استاندار یزد همچنین با تشریح ظرفیت‌های ورزش استان و رشته جودو یادآور شد: برای توسعه ورزش باید علاوه بر دولت ، بخش‌خصوصی و خیران نیز همراهی و مشارکت داشته باشند تا ظرفیت های بالقوه استان در این زمینه به فعلیت درآید.
فاطمی از حضور جوانان در ورزش استان به عنوان یک ظرفیت و فرصت یاد کرد که باید بیش از گذشته در کنار توجه به امور فرهنگی از آن استفاده مناسب به عمل آید.
رییس فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با ابراز رضایت از به ظرفیت‌های این رشته در استان یزد ، گفت: زمینه لازم برای توسعه جودو در این استان فراهم است و حمایت مادی و معنوی مسئولان نقش مهمی در توسعه آن دارد.
آرش میراسماعیلی با قدردانی از مجموعه استان به خصوص استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد ابراز امیدواری کرد امسال رشته ورزشی جودو در استان یزد بیش از قبل توسعه یابد.
در پایان این نشست از سوی استاندار یزد از علی محمد عزیزی رئیس سابق هیات جودو استان و از پیشکسوتان ورزش جودو کشور تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.