تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 1:44

یزد، استان مستعد در رشته جودو است

یزد، استان مستعد در رشته جودو است
رئیس فدراسیون جودو با اعلام اینکه یزد ، استان مستعد در رشته جودو است گفت: باید با استفاده از پتانسیل های موجود و استعدادیابی در راستای توسعه رشته جودو در استان یزد تلاش کرد.

رویداد ایساتیس: آرش میراسماعیلی در مجمع هیات جودو استان یزد با تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان گفت: بسیار خرسندم از اینکه در استان یزد یک فرد جوان ، ورزشی و کاردان بعنوان مدیرکل ورزش انتخاب شده و اشرافیت کامل به مسائل و مشکلات ورزش دارد که قطعا آینده روشنی در انتظار ورزش استان است.

وی افزود: استاد عزیزی پیشکسوت ارزشمند ورزش کشور زحمات زیادی برای جودو در کشور و استان یزد کشیدند که با توجه به اساسنامه جدید ، نتوانستیم در خدمت وی باشیم و از تلاش ها و خدمات صادقانه این پیشکسوت که اقدامات شایسته ای انجام دادند ، تقدیر و تشکر می کنم.
رئیس فدراسیون جودو بیان داشت: من در دوران قهرمانی اکثر تمریناتم را در استان یزد انجام میدادم و از همان زمان شاهد این بودم که یزد استعدادهای خوبی در رشته جودو دارد که با استعدادیابی و کشف مستعدین می توان قهرمانان زیادی پرورش داد.
میراسماعیلی با اشاره به اینکه تعلیق فدراسیون جودو گفت: با وجود تعلیق اما جودو در ایران زنده است و دیدارهای ما در عراق و حضور تیم‌های ایران در ترکیه و تفاهم‌نامه‌های جدید و کمپ‌های مشترک نمایانگر این است که با تمام خیانت‌های برخی افراد ،سنگ‌اندازی و حاشیه با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.
وی بیان داشت: امیدوارم با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولین و همچنین برنامه ریزی و تلاش اعضاء هیات جودو استان ، شاهد رونق و پویایی بیش از پیش این رشته و حضور بیشتر جودوکاران یزدی در میادین مختلف باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.