تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 23:40

هفتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد:

آغاز پرگل مسابقات فوتسال کارگران استان یزد گرامیداشت فجر ۴۳

آغاز پرگل مسابقات فوتسال کارگران استان یزد گرامیداشت فجر ۴۳
سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن گرامیداشت بهمن سال 1357 گفت: مسابقات فوتسال کارگران استان یزد که در سالهای اخیر به منظور گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود، امسال نیز آغاز هفتمین دوره این مسابقات را شاهد هستیم.

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد، در مراسم افتتاحیه رقابت های فوتسال کارگران استان جام فجر ۴۳ ، سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن گرامیداشت بهمن سال ۱۳۵۷ گفت: مسابقات فوتسال کارگران استان یزد که در سالهای اخیر به منظور گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود، امسال نیز آغاز هفتمین دوره این مسابقات را شاهد هستیم.
ابراهیم زینل پور از حضور ۱۳ تیم در این رقابتها خبر داد و افزود: با توجه به محدودیت هایی که به موجب ویروس کرونا وجود داشت تیم های زیادی نتوانستند در این رقابتها حضور پیدا کنند و برخی تیمها نیز به دلیل اینکه بازیکنانشان درگیر کرونا بودند از حضور در این بازی ها جا ماندند.
وی هدف اصلی برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط میان جامعه زحمتکش کارگری عنوان و خاطرنشان کرد: کارگران شریف و زحمتکش به دلیل مشغله کاری فرصت محدودی برای ورزش کردن در اختیار دارند و این وظیفه مسئولین ورزش کارگری استان است که فرصتی برای شور و نشاط و البته رقابت سالم میان جامعه کارگری فراهم کنند.
پس از مراسم افتتاحیه این رقابتها، تیم های یزدباف و سپندپیچ یزد به مصاف هم رفتند که ۹ گل در این دیدار رد و بدل شد و تیم یزدباف بازدن ۷ گل علاوه بر کسب ۳ امتیاز، برای دیگر رقبا خط و نشان کشید.
دیدار تیمهای سلک باف و بنیاد بتن هم پرگل بود و سلک باف موفق شد در دیداری تقریبا نزدیک با نتیجه ۵ بر ۳ از سد حریف خود عبور کند.
تیم های فولاد سامان مهریز و سنگ آهن اسمالون مروست احتیاط را در دستور کار خود قرار دادند و با اینکه موقعیت های زیادی ایجاد شد دو تیم به تساوی در عدد یک رضایت دادند.
در ادامه تیم سنگ آهن فلات مرکزی ایران با زدن ۸ گل به تیم شیر رضا شروع طوفانی در این بازیها داشت و نشان داد با این توپ پُر برای کسب جام نقشه هایی دارد؛ در ادامه شیررضا هرچه تلاش کرد نتوانست بیشتر از ۲ گل را وارد دروازه حریف کند.
دیدار نزدیک سنگ آهن بافق و ایفا سرام اردکان که دو تیم خوب این رقابتها هستند نیز با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به سود سنگ آهن بافق پایان یافت و با این نتیجه به جز یک بازی که با تساوی به پایان رسید بقیه بازیها برنده داشت.
در مراسم افتتاحیه این رقابتها دبیر هیات ورزش کارگری، رئیس مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران، رئیس انجمن فوتبال کارگران استان یزد، برخی از مسئولین کمیته های ورزش کارگری و سرپرستان تیمها حضور داشتند.
گفتنی است این رقابتها در دو گروه ۴ تیمی برگزار و تیم معدنی و صنعتی چادرملو اردکان در هفته اول استراحت داشت؛ هفته دوم این رقابتها متعاقبا اعلام می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.