کد خبر : 104339
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 - 17:36

در پویش دوشنبه های ورزش کارگری برگزار شد:

کاشی ستاره میبد ایستگاه بعدی المپیاد ورزش کارگری استان یزد

کاشی ستاره میبد ایستگاه بعدی المپیاد ورزش کارگری استان یزد
مسابقات المپیاد ورزش کارگری استان یزد با رقابت میان کارگران شرکت کاشی ستاره میبد پیگیری شد.

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد؛ در ادامه مسابقات المپیاد ورزش کارگری استان یزد این بار شرکت کاشی ستاره میبد میزبان بود.
این مسابقات با حضور ۵۰ نفر از کارگران شرکت در دو بخش آقایان و بانوان برگزار و پس از برگزاری مسابقات در ۷ رشته ورزشی عباس کلانتر موفق شد در دو رشته دوسرعت و پرتاب توپ مدیسن بال عنوان نخست را کسب کند. علی حسن نژاد در رشته هدف زنی با توپ با ارائه عملکرد بهتر نسبت به دیگران اول شد.
در رشته طناب زنی اشکان بیرامی، در رشته روپایی زدن با توپ بهزاد صادقی و در رشته قوی ترین مرد کارگر رضا حاجی آبادی مقام های اول را بدست آوردند.
در رشته طناب کشی تیم مهرجرد با حضور عباس کلانتر، مصطفی کارگرزاده، عاصف حاجی، علی مروتی و مصطفی عباد خضیری موفق به شکست دیگر تیم ها شد و بعنوان نخست رسید.
در ادامه مسابقات ویژه بانوان این شرکت در دو رشته برگزار که محبوبه اشرفی موفق شد در رشته پرتاب توپ مدیسن بال مقام اول را کسب کند و کوثر شمس آبادی نیز رتبه نخست در رشته طناب زنی را بدست آورد.
*هدف از برگزاری این مسابقات تحقق شعار ورزش، نشاط، بهره وری و همچنین فرهنگ سازی در زمینه ورزش و ایجاد محیطی شاد برای کارگران در واحدهای تولیدی است؛ نفرات برتر هر رشته به همراه تیم برتر طناب کشی از هر واحد تولیدی به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.