کد خبر : 104258
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 23:22

رقابت کارگران شهرداری بافق در مسابقات المپیاد ورزش کارگری استان

رقابت کارگران شهرداری بافق در مسابقات المپیاد ورزش کارگری استان
به منظور گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر مسابقات المپیاد ورزش کارگری در شهرستان بافق ویژه کارگران شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ به منظور گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مسابقات المپیاد ورزش کارگری در شهرستان بافق ویژه کارگران شهرداری این شهر در رده آقایان و بانوان برگزار شد.

بنابر این گزارش؛ در این مسابقات که با هدف ایجاد شور و نشاط میان جامعه کار و تلاش بافق برگزار شد؛ ۴۵ نفر از کارگران شهرداری بافق در ۷ رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است؛ پس از پایان رقابت ها ناصر اسکندری موفق شد در دو رشته پرتاب توپ مدیسن بال و هدف زنی با توپ مقام نخست را بدست آورد.

همچنین در رشته های دو سرعت و قوی ترین مرد کارگر نیز پیمان مرشدزاده مقام اول را کسب کرد. عباسعلی رنجبر در رشته طناب زنی و تیم متشکل از عباسعلی رنجبر، ابوالفضل رنجبر، علی حقیقی، محمدرضا قاسمی پور و ناصر اسکندری موفق شد در جایگاه اول قرار بگیرد.

خاطر نشان  میگردد؛ هدف از برگزاری این المپیاد تحقق شعار ورزش، نشاط، بهره وری و همچنین فرهنگ سازی در زمینه ورزش و ایجاد محیطی شاد برای کارگران در واحدهای تولیدی است؛

بر این اساس؛ نفرات برتر هر رشته به همراه تیم برتر طناب کشی از هر واحد تولیدی به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.