تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 22:37

قرعه کشی مسابقات فوتسال کارگران استان یزد جام فجر 43 انجام شد؛

حضور ۵ تیم در گروه مرگ مسابقات فوتسال کارگران/ اواخر دی ماه آغاز رقابت سالنی بازان کارگر استان

حضور ۵ تیم در گروه مرگ مسابقات فوتسال کارگران/ اواخر دی ماه آغاز رقابت سالنی بازان کارگر استان
دبیر هیات ورزش کارگران استان یزد: حضور 13 تیم در این دوره از رقابتها باعث افزایش کیفیت و جذابیت مسابقات می شود؛ اکثر شهرهای استان دارای نماینده هستند.

به گزارش رویداد ایساتیس، روابط عمومی هیات ورزش کارگران استان یزد؛ ظهر امروز مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال کارگران استان یزد با حضور سرپرست مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولین برگزاری مسابقات و نمایندگان تیم های شرکت کننده در محل مجموعه ورزشی کارگران استان برگزار شد.
دبیر هیات ورزش کارگری استان در این خصوص گفت: مسابقات فوتسال کارگران یزد که به دلیل ویروس کرونا دچار وقفه شد، بار دیگر با توجه به استقبال خوب تیم های کارگری استان از سر گرفته خواهد شد.
محمدهادی آقایی حضور ۱۳ تیم در این رقابتها را باعث بالا رفتن جذابیت بازی ها دانست و افزود: هفتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران امسال با نام جام فجر ۴۳ و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود؛ اکثر شهرهای استان در این دوره از رقابتها نماینده دارند.
وی با اشاره به بالا بودن سطح کیفی رقابت های فوتسال کارگران استان اظهار داشت: فوتسال و فوتبال کارگری همواره از کیفیت بالا و هیجان خاصی برخوردار بوده که علاوه بر ایجاد شور و نشاط میان جامعه شریف کارگری باعث ایجاد رفاقت و همدلی میان این عزیزان نیز می شود؛ تحقق شعار “ورزش، نشاط، بهره وری” همواره در دستور کار هیات ورزش کارگری استان یزد بوده است.
دبیر هیات ورزش کارگری استان در خصوص نحوه برگزاری بازی ها گفت: این رقابتها در یک گروه با حضور ۵ تیم و دو گروه با حضور ۴ تیم برگزار می شود که پس از قرعه کشی در حضور نمایندگان تیمها، فولاد آلیاژی ایران، سنگ آهن مرکزی بافق، ایفا سرام اردکان، مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو اردکان و سوپر میوه بلبلی در گروه یک این رقابتها قرار گرفتند و به نوعی گروه مرگ را تشکیل دادند؛ در گروه دو تیمهای سپندپیچ، فولاد سامان مهریز، سنگ آهن اسمالون مروست و یزدباف قرار گرفتند و تیمهای سلک باف، سنگ آهن فلات قاره، شیررضا و بنیاد بتن هم گروه ۳ را تشکیل دادند.
آقایی اواخر دی ماه را زمان استارت جام فجر ۴۳ عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به درخواست تیمها جهت آماده سازی بیشتر، این رقابتها از روز جمعه ۲۴ دی ماه شروع خواهد شد و قصد داریم دیدارهای رده بندی و فینال این مسابقات را همزمان با روز جهانی کارگر سال آینده برگزار و از تیم های برتر تجلیل کنیم؛ به تیم های برتر مسابقات جام، مدال و هدایای نقدی اهدا خواهد شد.
وی در پایان به مسابقات قهرمانی کارگران کشور نیز اشاره کرد و گفت: تیم های اول تا سوم این دوره از رقابتها با توجه به شرایط و دستورالعمل های فدراسیون ورزش کارگری امکان حضور در قابتهای فوتسال کارگران کشور در سال آینده را خواهند داشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.