تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 12:42

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار اشکذر

مراسم رونمایی از رمان غریبه اثر هما کرمی مجومرد برگزار شد

مراسم رونمایی از رمان غریبه اثر هما کرمی مجومرد برگزار شد
فرماندار شهرستان اشکذر همت و تلاش نویسنده مجومردی رمان‌های “غریبه” و “روزهای تلخ” را با وجود معلولیت جسمی حرکتی قابل تحسین و تقدیر دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد ایساتیس؛ با حضور هادی هادی‌نسب فرماندار شهرستان اشکذر، مجید جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان اشکذر و شهر مجومرد در سالن مرکز بهداشت و درمان، طی مراسمی از رمان غریبه اثر هما کرمی مجومرد رونمایی شد.

هادی هادی‌نسب در این مراسم با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، همت و تلاش هما کرمی، نویسنده مجومردی رمان غریبه را با وجود معلولیت جسمی حرکتی قابل تحسین و تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: توسعه پایدار نیازمند توسعه فرهنگی است و در شهرستان اشکذر و شهر مجومرد، درخصوص ایجاد و گسترش فضاهای تخصصی و زیرساخت‌های فرهنگی گام‌های بسیارخوبی برداشته شده است.

وی در ادامه از مسئولان و مدیران ادارات و نهادهایی که از این نویسنده مجومردی در نگارش و چاپ کتاب‌های اول و دوم همراهی و حمایت کرده‎‌اند؛ قدردانی کرد.

اهمیت رمان‌نویسی با رویکرد بومی‌نگری 

جوادیان زاده در این مراسم با بیان اینکه رمان نویسی با رویکرد بومی‌نگری از اهمیت مضاعفی برخوردار است؛ افزود: از کتاب‌هایی که با محتوا، واقعیات، شخصیت‌ها و آداب و رسوم یزدی نوشته می‌شوند؛ بصورت کامل حمایت خواهیم کرد.

گفتنی است چندی پیش نیز از اولین کتاب رمان هما کرمی مجومرد با عنوان “روزهای تلخ” رونمایی شد و رمان “غریبه” دومین اثر چاپ شده این نویسنده است؛ هما کرمی همچنین در حال نگارش رمان دیگری با عنوان “خان‌زاده” است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.