تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 23:45

دستگیری سارقان در شهرستان های اردکان، بافق و میبد

دستگیری سارقان در شهرستان های اردکان، بافق و میبد
سبزپوشان نیروش انتظامی سارقان را در شهرستان های اردکان، بافق و میبد دستگیر کردند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ سرهنگ اکبر شفیعی فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۶ سارق و کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

شفیعی در تشریح این خبر گفت: در راستای تنگ کردن عرصه فعالیت برای مخلان نظم وامنیت عمومی و به منظور جلوگیری از وقوع سرقت و جرائم خرد   در سطح حوزه استحفاظی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محله های جرم خیز توسط ماموران یگان امداد به مرحله اجراء در آمد.

وی خاطر نشان کرد: مأموران یگان امداد با اقدام اطلاعاتی موفق به دستگیری ۶ نفر سارق موتورسیکلت، منازل نیمه ساز و طلافروشی و همچنین کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهرستان شدند که در این راستا پرونده قضائی تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان هدف از اجرای این طرحها را افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش جرائم به ویژه سرقت عنوان کرد و از شهروندان خواست: در راستای کاهش جرائم با پلیس همکاری نموده و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله با شماره گیری تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دست بند پلیس بافق بر دستان ۲ سارق حرفه ای و کشف اموال مسروقه

بر اساس این گزارش؛ مأموران پلیس آگاهی بافق ۲ سارق حرفه ای را دستگیر و تعدادی از اموال مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق در این خصوص گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق با اطلاع از سرقت بنگاه املاک و به سرقت رفتن وسایل و تجهیزات رایانه ای و همچنین یک مورد سرقت از منزل و به سرقت رفتن وسایل داخل منزل، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارقان را آغازکردند.

طولابی نژاد ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و مستمر و اقدامات فنی پلیسی، درنهایت دو نفرسارق شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی هر ۲ دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی بافق همچنین تصریح کرد: با اعترافات سارقان تعدادی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

دستگیری دونفر از مخلان نظم و امنیت در میبد

بر این اساس فرمانده انتظامی شهرستان میبد نیز از دستگیری دونفر از مخلان نظم و امنیت که در چند روز گذشته نظم و امنیت عمومی را بر هم زده بودند و موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.

سرهنگ محمد حسین نبی پور در این رابطه گفت: اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

نبی پور همچنین افزود: ماموران کلانتری ۱۱مدرس و فرمانده بخش بفروئیه با اشرافیت اطلاعات پلیس امنیت شهرستان ، مخلان نظم امنیت عمومی را که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد از جمله شرارت، ایجاد رعب و حشت، عربده‌کشی، اخلال در نظم عمومی، قدرت‌نمایی با سلاح سرد و تمرد نسبت به دستور ماموران و تکرار این گونه اعمال باعث بر هم زدن نظم شهرستان شده بودند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به افرادی که به چنین اعمال خلافی اقدام یا فکر می کنند گفت مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از خانواده ها خواست در این زمینه با مشاهده چنین حرکاتی، مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند و مطمئن باشند، پلیس این اجازه و فرصت را از مخلان نظم و امنیت عمومی سلب خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.