تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 - 9:39

پیام تسلیت فرماندار اشکذر در پی درگذشت خیّر مدرسه ساز اشکذری

پیام تسلیت فرماندار اشکذر در پی درگذشت خیّر مدرسه ساز اشکذری

به گزارش رویداد ایساتیس، هادی هادی‌نسب فرماندار شهرستان اشکذر طی پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین دهقانی خیّرِ خیرخواه و خیراندیش شهرستان اشکذر را تسلیت گفت. ▫️متن پیام تسلیت فرماندار به شرح ذیل است : انا لله و انا الیه راجعون با کمال تأسف و تأثر آگاه شدیم که خیّری دلسوز و مردمی در عرصه خیرین

به گزارش رویداد ایساتیس، هادی هادی‌نسب فرماندار شهرستان اشکذر طی پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین دهقانی خیّرِ خیرخواه و خیراندیش شهرستان اشکذر را تسلیت گفت.

▫️متن پیام تسلیت فرماندار به شرح ذیل است :

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تأثر آگاه شدیم که خیّری دلسوز و مردمی در عرصه خیرین مدرسه ساز شهرستان، چشم از جهان فروبسته و جامعه خیرین استان عزادار گردیده است.

هرچند مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه ستاره پر تلالو انسانی خیّر از پهنه آسمان خیّرین و نیکوکاران رخت بربندد اما اثرات اقدامات پر خیر و برکت وی در احداث مراکز آموزشگاهی، همواره نام و یاد او را در دل‌ها ماندگار کرده است.

درگذشت شادروان حاج حسین دهقانی خیّر مدرسه ساز شهرستان اشکذر را به جامعه خیّرین و همچنین خانواده معزز ایشان، تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان علو درجات و مزید فضل و رحمت پروردگار بی‌همتا را برای آن مرحوم و صبر و آرامش برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.