تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 16:10

برگزاری جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر

برگزاری جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر
هفتاد و یکمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به ریاست دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در واحد اشکذر برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، هفتاد و یکمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی استان یزد در سالن تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.

در این جلسه از مجموعه کارگاه ها، آزمایشگاه ها و تجهیزات گروه مهندسی برق واحد اشکذر بازدید به عمل آمد و با توجه به این که تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی گروه مهندسی برق واحد اشکذر در استان یزد منحصر بفرد می باشد مورد توجه و رضایت حاضرین قرار گرفت.

در ادامه، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تشکیل و آخرین آمار و گزارش واحدهای دانشگاهی از پذیرش دانشجو و نحوه ثبت نام و انتخاب واحد در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سپس در خصوص سایر موارد دستور کار جلسه از جمله تعیین حق جذب اعضای هیأت علمی گروه الف، نحوه توزیع کمک های تاب آوری سازمان به واحدهای دانشگاهی استان، بررسی گزارش بازرسی سازمان از عملکرد حوزه های مختلف در استان و همچنین روش ها و راهکارهای جذب دانشجو بحث و تبادل نظر شد و رؤسای واحدهای استان به بیان نظرها و پیشنهادهای خود در خصوص جذب دانشجو در سال تحصیلی جدید و اقدامات انجام شده در این خصوص پرداختند.

در پایان این نشست، جلسه شورای اداری واحد اشکذر به ریاست محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، محمود دهقانی اشکذری رئیس واحد اشکذر، فروغ حیرانی معاون توسعه مدیریت و منابع واحد یزد، محسن الوانساز خزانه دار استان و احمد عباسی مدیر امور اداری واحد یزد و سایر مسئولین برگزار و در خصوص چارت سازمانی و اخذ مجور نیروی انسانی مورد نیاز واحد اشکذر بررسی و تبادل نظر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.