تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 8:52

رضایتمندی مشتریان از اولویت های مخابرات منطقه یزد

رضایتمندی مشتریان از اولویت های مخابرات منطقه یزد
مدیر مخابرات منطقه یزد در بازدید از مرکز تلفن شهید مطهری رضایتمندی مشتریان در امر خدمت رسانی را از اولویت های مخابرات منطقه یزد دانست و افزود: در حال حاضر تمام تلاش مخابرات منطقه یزد ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان و همگامی با فناوری در عرصه های مختلف است.

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، وی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش روی مخابرات منطقه یزد در امر توسعه افزود: توسعه زیرساخت های ارتباطی در راستای نیازهای مردم استان نیز از دیگر اولویت های این مجموعه است، اما افزایش هزینه‌های سرسام‌آور نگهداری خطوط تلفن ثابت از قبیل افزایش قیمت کابل و سیم، سرقت کابل و ….، مانع همخوانی درآمد با هزینه شرکت مخابرات ایران شده و مخابرات را در پیشبرد امور دچار مشکلات و چالش کرده است.

در ادامه زارع از قسمت های مختلف مرکز تلفن شهید مطهری بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت عملکرد این مرکز در امر خدمت رسانی به مشترکان ساکن در محدوده این مرکز قرار گرفت.

گفتنی است در حال حاضر در مرکز مخابرات شهید مطهری ۵۳ هزار و ۶۰۵ تلفن ثابت و ۱۳ هزار و ۷۶۰ پورت اینترنت فعال مشغول به کار می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.