کد خبر : 115201
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 - 10:12

خبرنگار: اصغر عسکری /سردبیر: علیرضامهران پور

پیام تبریک روز “شهردار” توسط اعضای شورای اسلامی شهر بافق

پیام تبریک روز “شهردار” توسط اعضای شورای اسلامی شهر بافق
پیام تبریک روز "شهردار" توسط اعضای شورای اسلامی شهر بافق متن پیام بدین شرح است

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آسایش، امنیت، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکت و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا؛ نیازمند تلاش‌، حمیت و اراده جدی تمامی مدیران و مسئولان؛ به ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری و در رأس آن، شهردار است که با برنامه‌ ریزی‌ های علمی و اجرای آنها، مسیر توسعه ی همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان عزیز فراهم کنند.

یقینا توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی دریغ مسؤولان خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقای آن شهر، قدم برداشته و خدمتگزاری را مدال افتخاری برای خود می دانند و بی تردید، نقش و جایگاه “شهرداری ها ” در ایجاد توسعه، افزایش امید و نشاط اجتماعی؛ نقشی بی بدیل و ماندگار است.

در همین راستا و به مصداق حدیث شریف امام رضا علیه السلام که : ” مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ ” ؛ . از جناب آقای مهندس سید علی نوروززاده شهردار پرتلاش و توانمند بافق که در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر – در سخت ترین شرایط مالی شهرداری – از هیچ کوششی دریغ ننمودند؛ تقدیر و تشکر نموده و ۲۵ اسفند ماه را که به یاد سردار سرلشگر فرمانده جانباز مهندس مهدی باکری به “روز شهردار ” نامگذاری شده را صمیمانه به ایشان – که امسال نیز از سوی استاندار یزد به عنوان شهردار برتر استان مورد تقدیر قرار گرفتند – تبریک گفته و از زحمات مجموعه همکارانشان در شهرداری بافق قدردانی نمائیم.

امید است؛ شور شیرین خدمت در رویکرد انجام پروژه های شهری با تداومِ برداشتنِ گام های اساسی در زمینه توسعه شهری همچنان با تدبیر و تلاش همسو بوده و موجب رضایتمندی مردم عزیز و گرانقدر بافق شود.

“اعضای شورای اسلامی شهر بافق “

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.