تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اسفند 1401 - 21:26

خبرنگار: اصغر عسکری /سردبیر: علیرضامهران پور

ابوالقاسم دهقان سرپرست فرمانداری بافق شد

ابوالقاسم دهقان سرپرست فرمانداری بافق شد
ابوالقاسم دهقان با حکم استاندار یزد، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بافق معرفی شد

به گزارش رویداد ایساتیس؛ سعید رستگاری مدیرکل سیاسی استانداری یزد در این آیین، باتبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن میلاد خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود ( عج) ، مردمی بودن فرماندار سابق(صمیمی) و تلاش شبانه روزی او را برای رفع مشکلات شهر و روستا ستود و ابراز امیدواری کرد اقدامات مردمی این فرماندار سرلوحه کار همه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، شهرستان بافق را از لحاظ ذخایر معدنی نیروی انسانی و موقعیت جغرافیایی ممتاز دانست و ابرازامیدواری کرد، فرماندار جدید بتواند از همه امکانات و ظرفیت های موجود در راستای خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.
وی، ارتباط تنگاتنگ فرماندار با امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران را منشأ موفقیت خواند و اظهار امیدواری کرد، این ارتباط تداوم داشته باشد و بتواند بسیاری از مشکلات شهرستان را برطرف کند.
مدیرکل سیاسی استانداری یزد، رزومه کاری فرماندار جدید را هم درخشان توصیف کرد و اظهار داشت: انشاءالله مردم شهرستان بافق کماکان با فرماندار جدید همکاری داشته باشند.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات فرماندار پیشین، ابوالقاسم دهقان به عنوان فرماندار جدید شهرستان بافق منصوب و مشغول کار شد.
دهقان، فرمانداری بهاباد و تفت را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.