کد خبر : 106424
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 1:21

پورسلمان: توسعه زیرساخت ها و تجهیزات رشته تکواندو در یزد ضروری است

پورسلمان: توسعه زیرساخت ها و تجهیزات رشته تکواندو در یزد ضروری است
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بر توسعه زیرساخت ها و تجهیزات رشته تکواندو در یزد تاکید کرد.

رویداد ایساتیس: مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در نشست با رئیس و اعضائ هیات تکواندو استان یزد گفت: اهمیت رشته تکواندو برکسی پوشیده نیست و یکی از رشته های حائز اهمیت و مورد توجه ما می باشد که باید توسعه و گسترش پیدا کند.

پورسلمان با اشاره به جایگاه تکواندو ایران در جهان بیان داشت: باتوجه به جایگاه تکواندوکاران در رنکینگ جهانی ، رسیدن یک تکواندوکار به تیم ملی کار آسانی نیست و کار باید با جدیت و برنامه ریزی دنبال و قهرمان پروری صورت گیرد.
وی افزود: لازمه توسعه و گسترش هر رشته ای زیرساخت ها و تجهیزات است که هیات تکواندو استان یزد هم باید در این مهم اهتمام ورزد و در راستای توسعه زیرساخت های این رشته اقدام عملی صورت گیرد و ما در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز هرگونه حمایتی از این رشته را خواهیم داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: این نشست در راستای بررسی مسائل و مشکلات موجود و بیان برخی درخواست ها از سوی مربیان است که موارد مطرح شده بررسی و پیگیری های لازم انجام می شود.
لازم به ذکر است در این نشست که معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز حضور داشتند، رئیس هیات تکواندو به بیان گزارشی از عملکرد و برنامه های هیات پرداخت و دیگر اعضاء نیز پیشنهادات و مشکلات خود را مطرح کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.