کد خبر : 105980
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 - 0:28

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد؛از برگزاری جام‌های امام رضایی برای نخستین بار در یزد خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد؛از برگزاری جام‌های امام رضایی برای نخستین بار در یزد خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در نشست امروز که با حضور مسئول ورزش تخصصی دفتر آستان قدس رضوی در یزد، معاونت ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، دبیر نشان طیب آستان قدس رضوی در استان و معاونین این اداره کل برگزار شد از انجام جام های امام رضایی در یزد خبرداد.

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد؛ علیرضا پورسلمان با اشاره به برگزاری جام‌های بین‌المللی امام رضایی در یزد اظهار داشت: همزمان با دهه ی کرامت برای نخستین بار مسابقات ورزشی جام امام رضا (ع) در هشت رشته ورزشی ویژه مردان و زنان با مشارکت آستان قدس رضوی استان یزد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: به زودی در استان یزد جام فوتبال بین‌المللی امام رضا (ع) با حضور تیم‌های منتخب یزد، دمشق، کربلا و مشهد برگزارمی شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اعزام دوچرخه سواران یزدی به مشهد مقدس برای ششمین سال متوالی گفت : امسال این برنامه با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و دفتر آستان قدس رضوی به بهترین نحو برگزار خواهد شد.
علیرضا پورسلمان با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در مورد ورزش‌های معنادار و هم چنین انتقال فرهنگ رضوی در بین مردم بیان کرد: با همت آستان قدس رضوی و اداره کل ورزش و جوانان زورخانه بین‌المللی در استان یزد ساخته خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.