کد خبر : 105374
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 3:37

انتصاب سرپرست جدید معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد

انتصاب سرپرست جدید معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد
طی حمکی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، سرپرست معاونت امور جوانان این اداره کل منصوب شد .

رویداد ایساتیس: مراسم تکریم و معارفه معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با حضور دکترپورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان ، معاونین این اداره کل و جمعی از کارکنان برگزار شد و مهدیه جمشیدی بعنوان سرپرست معاونت امور جوانان این اداره کل منصوب و از زحمات اعظم السادات امامی معاون سابق تجلیل بعمل آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست با تاکید بر حساسیت معاونت جوانان و اهمیت این حوزه گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها در سخنان خود به اهمیت موضوع جوانان اشاره کردند و تاکید ویژه ای بر امور جوانان در حوزه های مختلف داشتند که این مهم بار مسئولیت ما در قبال جوانان را سنگین تر می کند.
دکتر پورسلمان افزود: توجه به حوزه جوانان و مسائل فرهنگی از اولویت‌های اصلی است و باید با برنامه و تلاش در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان گام برداشت و مسائل و مشکلات جوانان را مترفع کرد.
وی بیان داشت: یکی از موضوعات مهم که باید به آن پرداخته شود و مفام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند، جهاد تبیین در حوزه جوانان است که باید در این بخش نیز برنامه ریزی و اقدام عملی صورت پذیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه برای موفقیت در حوزه جوانان نباید به برگزاری چند کارگاه و جشنواره و نشست بسنده کرد گفت: حوزه جوان نیازمند نگاه استراتژیک و راهبردی است و برای رسیدن به این نگاه باید از خود جوانان استفاده کرد.
دکتر پورسلمان اظهار داشت: در حوزه های مختلف جوانان از جمله اشتغال و مسکن باید کار شود به ویژه حوزه ازدواج و فرزند آوری که مسئله روز جامعه است و با برنامه ریزی و همکاری و تعامل با دیگر دستگاه ها اقدام شود.
وی در پایان از زحمات اعظم السادات امامی معاون سابق امور جوانان این اداره کل تقدیر و تشکر نمود و ارزوی موفقیت برای وی کرد و افزود: خانم جمشیدی با رزومه خوب و آشنایی که با حوزه جوانان دارند، قطعا عملکرد مثمرثمر خواهند بود و امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی شاهد تحول خوبی در حوزه جوانان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.