تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 11:59

رقابت ۲۰۰۰کارگر یزدی در اولین المپیاد ورزش کارگری/ برترین کارگران ورزشکار یزد تقدیر شدند

رقابت ۲۰۰۰کارگر یزدی در اولین المپیاد ورزش کارگری/ برترین کارگران ورزشکار یزد تقدیر شدند
رئیس مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران یزد، گفت: 2000کارگر یزدی در 21 کارخانه و شرکت تولیدی استان یزد در اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور به میزبانی استان یزد به رقابت پرداختند و از برترین ها با جوایز نقدی تقدیر شد.

به گزارش رویداد ایساتیس،محمد هادی آقایی، عصر روز گذشته در آیین اختتامیه اولین المپیاد ورزش کارگری استان یزد که به میزبانی مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران غدیر یزد برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه، اظهارداشت: اولین المپیاد ورزشی کارگری کشور به میزبانی استان یزد با هدف ترویج فرهنگ ورزش و افزایش سرانه ورزش استان در لایه کارخانجات یزد برگزار شد و دو هزار کارگر در۲۱شرکت و کارخانه تولیدی استان به رقابت پرداختند.
وی افزود: در ابتدا پنج گروه هدف شامل کارگران زن، کارگران مرد، فرزندان کارگران و کارگران بازنشسته و پیشکسوت و کارگران کم بینا و نابینا برای این المپیاد تعریف شد ولی به دلیل وجود کرونا به هار بخش کاهش یافت.
رئیس مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران یزد، تصریح کرد: برای پیشگیری از بیماری کرونا در برگزاری این المپیاد از ورزش های انفرادی، همگانی و یا دارای کمترین تماس بدنی انتخاب شد و نیز ورزش هایی که کمتر نیاز به زیرساخت و یا تجهیزات لازم در کارخانجات بود.
آقایی، ادامه داد: در گروه اول کارگران زن و مرد در تیم های جداگانه و یا انفرادی در هفت رشته ورزشی پرتاپ توپ، هدف زنی با توپ، طناب زنی، طناب کشی، روپایی، دو سرعت و قویترین کارگر مرد به رقابت پرداختند.
وی گفت: در گروه هدف کارگران کم بینا و نابینا به صورت مجازی در رشته پرتاب توب و طناب زنی علاقه مندان به رقابت پرداختند و در گروه فرزندان کارگر نیز در رشته ورزشی لیوان چینی، کاراته و ژیمناستیک به صورت مجازی برگزار شد.
رئیس مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران یزد، بیان کرد: از نفرات برتر کارگران زن و مرد با جوایز نقدی و لوح تقدیر شامل نفر اول ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰میلیون ریال و نفر سوم ۱۰میلیون ریال قدردانی شد.
آقایی، افزود: در بخش فرزندان کارگران نیز افراد برتر شامل نفر اول ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم هفت میلیون ریال و نفر سوم پنج میلیون ریال اهدا شد و از برندگان تیمی طناب کشی نیز به نفرات اول تا سوم به ترتیب هشتاد میلیون ریال، شصت میلیون ریال و چهل میلیون ریال اهدا شد.
وی با تقدیر و تشکر از مجموعه فولاد الیاژی یزد و آقای چاییچیان به عنوان حامی این المپیاد، اظهار داشت:
دستاوردهای اولین المپیاد ورزشی کارگران استان یزد، شناسایی کارگران ورزشکار شرکت ها برای اعزام به مسابقات کشوری، افزایش نشاط بین کارگران، استعدادیابی و شناسایی کارفرمایان ورزش محور و انتخاب سفیران ورزشی در کارخانه ها و شرکت ها، به شمار می رود.
رئیس مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران یزد، با مظلوم خواندن قشر کارگر و همسران آن ها در محیط های ورزشی، گفت: افزایش هزینه های ورزشی در سال های اخیر و حذف ورزش از سبد خانواده های کارگران و نیز وجود کرونا باعث کاهش ورزش در بین این قشر و خانواده های آنان بوده است.
آقایی، از اهدای بسته حمایتی ورزشی برای همسران کارگران به همت هیئت اجرایی ورزش استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
وی در پایان، از تلاش و حمایت خالصانه همه عوامل برگزاری این رویداد ورزشی از جمله اعضای هیئت اجرایی مجموعه ورزشی فرهنگی کارگری استان، اعضای هیئت رئیسه هیئت ورزش کارگری استان یزد، مسئولین و مدیران ارشد استان و شهرستان، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت های ورزشی، کارفرمایان حامی ورزشی این المپیاد در کارخانجات، تشکل های کارگری و کارفرمایی و مربیان با تجربه، همکاران در مجموعه ورزشی کارگران و دیگر مجموعه های ورزشی تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.