کد خبر : 104376
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 - 22:59

تیم سعید جامه قهرمان مسابقه فوتوالی استان یزد شد

تیم سعید جامه قهرمان مسابقه فوتوالی استان یزد شد
چهارمین دوره مسابقه فوتوالی یزد عصر جمعه با قهرمانی تیم سعید جامه در زمین مجموعه ورزشی سلمان محله محمودآباد (مردآباد) مرکز این استان پایان یافت.

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از ایرنا، در مسابقه نهایی تیم سعید جامه با ترکیب حمید بهزادپور و محمدعلی مختاری ملی‌پوشان پرافتخار فوتبال ساحلی ایران در نبردی بسیار نزدیک و دیدنی بر تیم قدرتمند «باشگاه ضربان یزد» متشکل از سیدعلی ناظم و سیدمهدی میرجلیلی دیگر ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان با برد ۲ بر یک به مقام قهرمانی رسید.

همچنین در مسابقه رده‌بندی تیم شهدای مردآباد یزد با ترکیب سید محمد میرحسینی و محمد طه میرحسینی با نتیجه ۲ بر صفر بر تیم یوسف جامه یزد با ترکیب علیرضا دهقانی و سبحان میرحسینی غلبه کرد و در مکان سوم رقابت‌های فوتوالی استان یزد قرار گرفت .

در آیین اختتامیه که با حضور جمعی از مسئولان با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد با لوح، کاپ و هدایایی از تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد.

چهارمین دوره رقابت فوتوالی قهرمانی استان یزد و انتخابی کشور از دیروز ( پنجشنبه ) با رعایت نکات بهداشتی با حضور ۱۲ تیم در چهار گروه در زمین ساحلی مجموعه ورزشی سلمان محله محمودآباد( مردآباد ) یزد آغاز شد.

در این پیکارها در گروه اول تیم‌های شهدای مردآباد، جوانان شهرداری مهریز و نوجوانان مقاومت گلساپوش و در گروه دوم تیم‌های یوسف‌جامه یزد ،  جوانان مردآباد و شهرداری «ب » مهریز حضور داشتند.

همچنین در گروه سه تیم‌های باشگاه ضربان یزد، زارجان پلاستیک زارچ و زنده یادمیر و در گروه چهارم تیم‌های شهرداری مهریز الف، سعید جامه و زردپوشان سیاه‌کوه اردکان با هم رقابت کردند.

تیم‌ملی فوتوالی ایران در جام جهانی ۲۰۲۰  میلادی تایلند با تاریخ سازی در این مسابقه برای اولین بار نایب قهرمان جهان شد.

فوتوالی از ادغام ۲ رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شد که در یک زمین ۹ در ۱۸ مترمربع با یک تور به ارتفاع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر با حضور ۲ بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود.

بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربه پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند.

انجمن فوتوالی ایران در سال ۱۳۹۰ تشکیل و زیرنظر هیات ورزش‌های روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی فعالیت دارد و تیم ملی فوتوالی ایران در دوره گذشته بعد از تایلند، نایب قهرمان آسیا شد.

یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد و حدود ۴۰۰ نفر در رشته فوتوالی استان فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.