کد خبر : 103099
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 18:56

معرفی نفرات برتر مسابقات ژیمناستیک فرزندان پسر و دختر کارگران استان یزد

معرفی نفرات برتر مسابقات ژیمناستیک فرزندان پسر و دختر کارگران استان یزد
مسابقات ژیمناستیک که از هفته تربیت بدنی و ورزش در فضای مجازی استارت خورده بود، با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد؛ ابوالفضل یاوری رئیس انجمن ژیمناستیک کارگران استان یزد در خصوص این رقابتها گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی جهت برگزاری مسابقات ژیمناستیک ویژه فرزندان دختر و پسر کارگران استان اطلاع رسانی مناسبی انجام و خوشبختانه استقبال خوبی از این مسابقات صورت گرفت.
وی ضمن اشاره به مجازی بودن مسابقات افزود: با توجه به شرایط کرونایی و به منظور حفظ سلامت فرزندان کارگر عزیز این مسابقات در بستر فضای مجازی و ویژه پسران و دختران ۸ تا ۱۴ سال در حرکاتی شامل بالانس غلت، پل پاصاف، چرخ و فلک، بالانس بغل دیوار، حرکت فرشته و … انجام گرفت.
یاوری ضمن اشاره به حضور بیش از ۵۰ ژیمناستیک کار پسر و دختر در این رقابتها، اظهار داشت: پس از داوری فیلم های ارسالی که شرایط آن از قبل اعلام شده بود در بخش پسران و رده سنی۹۰-۹۱-۹۲ محمدحسین دشتی موفق شد مقام اول را بدست آورد؛ یوسف کریمی دوم شد و محمدحسین جمالزاده و مهران باقری به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در رده سنی ۸۸-۸۹ پسران نیز امیرمسعود بینادار صاحب گردن آویز طلا شد و ابولفضل بهرامی به مقام دوم بسنده کرد؛ امیرعلی آتش پنجه و محمدطاها زارع بصورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
رئیس انجمن ژیمناستیک کارگران استان افزود: در بخش بانوان رده سنی ۸۸-۸۹ فاطمه طالبی توانست با عملکردی بهتر از دیگران بعنوان نفر اول انتخاب شود؛ یسنا حسنی دوم و زهرا یاوری و محیا یاوری نیز بصورت مشترک مقام سوم را بدست آوردند.
همچنین در رده سنی ۹۰-۹۱-۹۲ نگار کارگر مقام اول، نگار علیزاده مقام دوم و فاطمه فاضلی و الناز زند به مقام سوم مشترک دست یافتند؛ فاطمه یاوری و محدثه تلگرافی نیز موفق شدند به ترتیب رتبه اول و دوم رده سنی ۸۶-۸۷ را از آن خود کردند.
یاوری در پایان ضمن اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ویژه پسران کارگر گفت: مسابقات قهرمانی ویژه پسران کارگر کشور قرار است در بهمن ماه سال جاری برگزار شود که اولویت حضور در این رقابتها با ورزشکارانی است که در مسابقات انتخابی استان شرکت کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.