تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 8:32

سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه یزد پاسخگوی سئوالات مردمی

سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه یزد پاسخگوی سئوالات مردمی

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، به منظور حفظ سلامت مردم استان در شرایط فعلی جامعه، سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه یزد آماده پاسخگویی به سئوالات مردمی در خصوص خدمات مخابراتی می باشد. بر همین اساس شهروندان یزدی می توانند همه روزه، درخواست های مخابراتی خود را  پیرامون تلفن ثابت،

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، به منظور حفظ سلامت مردم استان در شرایط فعلی جامعه، سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه یزد آماده پاسخگویی به سئوالات مردمی در خصوص خدمات مخابراتی می باشد.

بر همین اساس شهروندان یزدی می توانند همه روزه، درخواست های مخابراتی خود را  پیرامون تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت، خدمات و سرویس های مخابراتی، خرابی و قطعی تلفن ثابت با شماره تلفن های مرتبط از جمله ۱۱۸، ۲۰۰۰ و ۲۰۲۰ و ۲۰۱۱۷ و.. تماس بگیرند و در صورت عدم رفع مشکل با سامانه  ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه یزد درمیان بگذارند، کارشناسان مستقر در این سامانه، مشکلات مردمی را  تا مرحله رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهند کرد.

گفتنی است، سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه یزد ماهیانه پاسخگوی بیش  از ۱۵۰۰ تماس مردمی است و شهروندان یزدی می توانند همه روزه ، حتی ایام تعطیل (از طریق ضبط مکالمات) پاسخگوی تماس ها و سئوالات شهروندان استان یزد در زمینه مسائل مخابراتی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.