
نشست هماهنگی اعزام ورزشکاران یزدی به بازیهای آسیایی و پاراآسیایی امروز با حضور دکتر هاشمی در سالن جلسات ادارهکل برگزار شد.؛

دبیر کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت:این رقابتها را گامی مؤثر در تقویت نشاط سازمانی و همدلی همکاران عنوان کرد.؛

تیم جوانان خانه هلال مرکزی محله درب قلعه ابرکوه مقام سوم رقابتهای کشوری خانههای هلال محلات کمتر برخوردار را به خود اختصاص داد.؛

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان از محل خیرین برای زیرساختهای ورزشی در استان یزد جذب شده است.؛

نخستین مرحله از طرح استعدادیابی هیئت دوچرخهسواری شهرستان مهریز، با برگزاری مسابقات رده سنی نونهالان با موفقیت برگزار شد.؛

نهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران استان یزد یابود شهدای کارگر جنگ ۱۲ روزه با معرفی تیمهای برتر به کار خود پایان داد.؛

مها طالبی،تالوکار مستعد استان،بهعنوان ورزشکار ثابت در مرحله نخست اردوی تیم ملی ووشو جوانان اعزامی به رقابتهای جهانی ۲۰۲۶ چین معرفی شد.؛

نشست تخصصی بررسی مسیرهای فرهنگسازی و تبلیغات برای احیای فرهنگ دوچرخهسواری در استان یزد با حضور مسئولان و فعالان حوزه دوچرخهسواری برگزار شد.؛

رئیس هیئت دوچرخهسواری استان یزد صبح روز گذشته با رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد دیدار و گفتوگو کرد.؛

با حکم رئیس فدراسیون ووشو ایران، علی کریمی به عنوان سرپرست هیئت ووشو استان یزد منصوب شد.؛

با حضور رئیس دانشگاه آزاد استان و مسئولان دانشگاه و تربیت بدنی،از مهدیه هرمان به دلیل انتصاب سرمربی تیم ملی پارابدمینتون بانوان کشور تقدیر شد.؛

ساجده بویی آبادی، تنها مربی شمشیربازی شهرستان بافق، با موفقیت در دوره مربیگری درجه ۲ کرمانشاه، مدرک رسمی ملی این رشته را کسب نمود.؛